• Sposób przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków

    Sprawy, skargi i wnioski wnoszone do Spółki w związku z wykonywanymi zadaniami i działalnością mogą być składane pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Podlegają wpisowi w rejestrze spraw prowadzonych w sekretariacie Spółki i po dekretacji, co do sposobu ich załatwienia przez Prezesa przekazywane są wg właściwości do załatwienia przez komórki organizacyjne. Sprawy są załatwiane w zasadzie niezwłocznie, a te które wymagają uzgodnień, porozumień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego nie później jednak niż w ciągu 1 -go miesiąca od daty ich otrzymania. Prezes Zarządu lub upoważniona osoba przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w pierwszy i trzeci poniedziałek każdego miesiąca w godzinach 13:00-15:00.
    Telefon do osoby odpowiedzialnej za treść informacji: (89) 51 38 410
    Osoba wprowadzająca informacje do biuletynu: Wiesława Leszkowicz tel. (89) 51 38 450

    Wprowadził do BIP
    Wiesława Leszkowicz
    Data udostępnienia
    wtorek, 29 listopad 2016 00:00
    Wytworzył
    Data wytworzenia
    wtorek, 29 listopad 2016 10:38
    Ostatnio modyfikował
    Tomasz Krystofik
    Data modyfikacji
    wtorek, 02 marzec 2021 10:54
    Odsłon
    406 views