-
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw, skarg i wniosków
Sprawy, skargi i wnioski wnoszone do Spółki w związku z wykonywanymi zadaniami i działalnością mogą być składane pisemnie, za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Podlegają wpisowi w rejestrze spraw prowadzonych w sekretariacie Spółki i po dekretacji, co do sposobu ich załatwienia przez Prezesa przekazywane są wg właściwości do załatwienia przez komórki organizacyjne. Sprawy są załatwiane w zasadzie niezwłocznie, a te które wymagają uzgodnień, porozumień lub przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego nie później jednak niż w ciągu 1 -go miesiąca od daty ich otrzymania. Prezes Zarządu lub upoważniona osoba przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w pierwszy i trzeci poniedziałek każdego miesiąca w godzinach 13:00-15:00.
Telefon do osoby odpowiedzialnej za treść informacji: (89) 51 38 410
Osoba wprowadzająca informacje do biuletynu: Wiesława Leszkowicz tel. (89) 51 38 450Wprowadził do BIPWiesława LeszkowiczData udostępnieniawtorek, 29 listopad 2016 00:00WytworzyłData wytworzeniawtorek, 29 listopad 2016 10:38Ostatnio modyfikowałTomasz KrystofikData modyfikacjiwtorek, 02 marzec 2021 10:54Odsłon383 views